I'm bad.

2009.07.02. 20:11

Rászántam magam, hogy írjak. Csak úgy repül az idő, de most egy kicsit leállítom.
Még a holnap és a jövőhét strandtábor aztán van két hetem amikor valószínűleg a klipet csináljuk Zsuzsival.
Már én is várom a szeptembert a film miatt, de a suli miatt nem is merek rágondolni. Na és a színi.. milyen üres lesz nélküle. Nem. Erre nem gondolhatok. Rég nem sírtam. Nem is fogok.
Lacibácsi annyira vicces amikor elkapja Grétit a vízben, leszidja a fiúkat vagy azt ordítja, hogy eper, olyan hangsúllyal, mint azt hogy SEGÍTSÉG! :D Ja meg a "bad" kiejtése: báád. :D
A Kicsikém jól van, otthon van, vele alszok két napja, nagyon drága. :]
Animal Cannibals most a favorit. :D "Hol van a csengő? Ezittaz." Hát pont ez a szám ami nincs meg csak az első egy perc. :D Akkora állatok, hogy az brutális.
Kicsit barnulok amitől megijedtem, de majd csinálunk hippipólót, ami nem tudom hogy jön ide.
"mi a kotta? mi a pálya? repül a sültgalamb bele a szájba, csak bambulok bele a világba, ennek a dalnak semmi hibája." :D:D:D
Hétvégén már valószínűleg leszek. Nem bírom a koránkelést és délután mire hazaérek hulla vagyok... :D
Ennyíí.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivszilankok.blog.hu/api/trackback/id/tr621222871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dora99 2009.07.03. 00:23:46

Csak annyit akarok üzenni, ha itt előbb megkapod, hogy küldtem neked egy mailt arra a címre, amire egykor az aquincumot is. Majd nézd meg. Puszi!
süti beállítások módosítása